  • Data: 2018-11-28 21:51:54
    Temat: Re: Termometr bezprzewodowy potrafiacy sie dogadac linuksem
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.11.2018 22:28, Jacek Radzikowski wrote:
    > On 11/24/18 1:50 PM, Pawel wrote:> Czesc wszystkich

    > Jeśli wystarczą bezprzewodowe czujniki od stacji pogodowej, to dongiel
    > rtlsdr i rtl_433 (https://github.com/merbanan/rtl_433) powinny załatwić
    > sprawę.
    >
    > Jacek.

    A moglbys cos wiecej powiedziec o tym rtlsdr i skad kupic jakis sensowny?
    Z tego co zrozumialem, to jest to jakis odbiornik radiowy ktory moze
    nasluchiwac bardzo szerokie pasmo czestotliwosci, tylko nie wieem, czy
    dobrze to zrozumialem. Znalazlem w necie jakies informacje, typu
    nasluchiwanie ruchu lotniczego, czy tez odczyt danych z czujnikow, tylko
    nie bardzo wiem jak to sie robi. Na youtubie pokazalo wykres pasma
    radiowego i piki, ktore wskazuja na jakies dane, ale co z tym zrobic, to
    juz nie ewiem.