  • Data: 2018-05-21 12:01:46
    Temat: Re: Tesla kolejny wypadek
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-21 o 11:10, kakmar pisze:

    > Teraz 3 pytania:
    > - Ile miejsca zajmuje 1kg wodoru.

    Nieco ponad 24 l przy ciśnieniu 700 MPa. Zbiorniki w Mirai mają 122 l,
    mieści się ponad 5 kg wodoru. Samochód spala 1,1 l/100 km (to już z
    praktyki). nie wiem, jak jest w innych autach, ale zbiorniki zdaje się
    to produkują na razie tylko ze 2 czy 3 firmy, więc pewnie jest podobnie.

    > - jak długo można go przechować w aucie

    Podejrzewam, że nie zachodzą żadne reakcje, nic się nie wytrąca, więc
    pewnie bardzo długo. Sądzę, że jego jakość po miesiącu od zatankowania
    będzie lepsza niż benzyny.

    > - co to jest wysoko sprężony wodór

    Piszą, że od 350 to 800 MPa. W Toyocie jest 700 MPa.

    Ps. Google Ci nie działają?

    T.