  • Data: 2019-11-07 11:27:46
    Temat: Re: To jak to się w końcu mówi Irak, czy Iran
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-06 o 16:53, viktorius pisze:

    > A ja nie lubię dłubać przy przewodach pod napięciem, dlatego żarówkami
    > napędzanymi 230V kabli identyfikował nie będę.
    > Przykład z pomocnikiem może ekstremalny i niekoniecznie stosowany za
    > każdym razem, ale po prostu wykonalny.
    > Czy przy każdym przełączeniu tej żarówki do innej żyły kabla, wyłączasz
    > obwód w rozdzielni? Czy może nie chce ci się łazić w te i z powrotem i
    > robisz na gorąco?
    To nawet nie jest kwestia ochoty, jak mogę to oczywiście wyłączam, ale
    czasem jest się w takim terenie, że nawet nie wiadomo gdzie ta
    rozdzielnia jest, albo nie ma tego co wie, albo nie pozwoli teraz
    wyłączyć, albo po sprawdzeniu żarówką okazuje się coś zupełnie innego
    niż zakładano że ten przewód to nie był dodatkowy kabel do żyrandola
    tylko jakiś kabelek do sąsiedniego pokoju który poprzedni właściciel
    przed remontem poprowadził bo tak było najbliżej etc.