    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: To się narobi...
    <k8qd68$2s9$1@node2.news.atman.pl> <5...@N...gazeta.pl>
    <k8qnh0$cjc$1@node2.news.atman.pl> <k8qt30$7kr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <v...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <xq8ez99xw20a$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <1m6bt1z0oc6e7$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <k9btak$68p$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9d3bh$nvr$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9d9dh$qp8$1@news2.ipartners.pl>
    Date: 01 Dec 2012 17:42:45 GMT

    On 2012-12-01, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Heh, ciekawe jak OS może naprawić lub próbować naprawić uszkodzony RAM
    > albo dysk. :-D

    Ale nie mówimy o naprawianiu sprzętu. Dawniej systemy kapitulowały nawet
    przy zwykłych problemach z procesami, błędzie odczytu RAM, problemie z
    dostępem do dysku itp itd. Dziś sobie z tym dużo lepiej radzą.

    > Zaawansowany użytkownik to taki, który używa komputera do czegoś więcej
    > niż tylko email, przeglądanie WWW i oglądanie pirackich filmów.

    I według Ciebie Explorer komuś takiemu nie starcza? Gdyż? :)

    > Tak, Windows Explorer jest zły, a nawet bardzo zły. Konqueror też jest
    > bardzo zły. Total Commander i Midnight Commander są dobre.

    No tak czułem. Czyli jednak chodzi Ci o profesjonalistów od kopiowania
    plików :). Szczęśliwie są też inne zawody :).

    Słowo daję: Total Commander MOŻE przydałby mi się raz w tygodniu
    do backupu. Oczywiście dawniej, bo już teraz mam automat.

    Nawet tego standardowego Explorera nie używam codziennie.

    pozdrawiam,
    PK