  • Data: 2019-10-09 11:01:51
    Temat: Re: Ukradli. Wódz Kaczyńskim decyduje o wszystkim.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KarolR" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
    wiadomości

    >Niestety, u nas jest z tym problem, bo wódz Kaczyński nie ma na to
    >czasu.
    >Dla Kaczyńskiego najważniejsze jest umacnianie swojej dyktatury.
    >Po zlikwidowaniu demokratycznego sądownictwa, musi teraz
    >zlikwidować niezależne media.
    >Na takie głupoty jak Prawo o Ruchu Drogowym to on nie ma czasu.
    >Wódz Kaczyńskim decyduje o wszystkim.

    Ma i nie ma.
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/jaz
    da-na-suwak-i-korytarz-życia-zwolennicy-nowych-przep
    isów-powinni-poczekać-z-otwieraniem-szampana/ar-AAIo
    eNd

    Moze jeszcze zdazy cos poprawic.
    Przez 4 lata nie bylo czasu, ale w ostatnim tygodniu, juz po wyborach,
    moze sie znajdzie :-)

    J.