  • Data: 2019-10-08 18:27:20
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mnie pytaj jaki mandat i ile punktów. Wyślij zapytanie do drogówki w Estoni. Jak
    odpisza to podziel się informacją. Przed chwilą było o tym w wiadomosciach. Nie było
    wyraźnej informacji ze jak kara polegajaca na unieruchomieniu to i punkty. Zastanow
    się i jeszcze raz napisz o tym usprawieliwieniu w pracy w przypadku zatrzymania na
    godzine. Odbywanie kary nie jest usprawiedliwieniem nieobecności w pracy za to zawsze
    skutkuje rozwiązaniem umowy o pracę. Oczywiscie kara ograniczenia wolności na godzine
    nie stanowi powodu do zwolnienia kogoś z pracy. Ale premie za spóźnienie można
    zabrać. Wymysl coś dla bardzo dobrze zarabiajacego mobilnego doradcy finansowego co
    ma limit punktów na wyczerpaniu i jedzie do bardzo ważnego dla firmy klienta. Ma do
    wyboru przyjąć mandat i punkty i oddać PJ albo odbyć 45 minut kary i stracić klienta.