  • Data: 2019-10-08 22:51:55
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-08 22:29, WS wrote:
> [...]
    wątpliwości. Tez mam pytanie. Czy wiesz że nie ma żadnego problemu zeby i u nas
    wdrożyć taka procedurę?

    > Co za roznica mandat czy przymusowy postoj? Problem jest raczej w
    prawdopodobienstwie wpadki... Znam kilka osobb, ktore maja podejscie typu "mandat +
    punkty raz na kilka lat to kolejny podatek, ktorym nie warto sie przejmowac" ;)
    > Jesli policja bedzie w stanie skutecznie namierzac wykroczenia, to nie ma
    najmniejszego znaczenia czy daja mandaty, czy jakies "spowolnienia". Obecnie (CB,
    yanosiki, miganie dlugimi, ...) szansa "wpadki" jest praktycznie zerowa...

    Żeby była tak niska trzeba korzystać z tych różnych dupstw a normalnie
    ludzie nie poieprzą się w to.

    Namierzanie wykroczeń nie ma zasadniczo sensu. Jest tyle możliwości, że
    każdego można złapać wielokrotnie. Musiałby być jakiś system oceny ile
    złych na ile dobrych by to miało jakikolwiek sens.