  • Data: 2019-10-09 08:30:54
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, October 9, 2019 at 2:10:12 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak im się idea spodoba to za miesiac mogą to w Polsce powtórzyć. Koszty wejścia
    niewielkie. W zasadzie zerowe. Radar przy parkingu.

    Ale w jaki sposob ma to cos poprawic? Toz to tylko szopka dla TV...
    Przeciez to oznacza mniej dotkliwe karanie: teraz masz mandat, przy tym rozwiazaniu
    wybierasz: mandat albo przerwa
    Rownie(bardziej) skutecznie moga same mandaty proponowac...
    Przy sensownej jezdzie limit +20-40km/h prawdopodobienstwo mandatu za predkosc jest
    minimalne... i tu jest problem.