  • 131. Data: 2014-04-21 16:12:57
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 15:22:48 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > http://odkrywcy.pl/kat,111404,page,2,title,Czytanie-
    Biblii-zakazane-przez-Kosciol,wid,13950924,wiadomosc
    .html?smg4sticaid=61296f

    Ale tu raczej mowa o nieautoryzowanych wydaniach/tlumaczeniach.

    Przy czym nawet w tych autoryzowanych 10 przykazan jest w formie
    oryginalnej (czy tam bliskiej oryginalu, bo jednak tlumaczonej) i
    kazdy moze sobie przeczytac i spytac ksiedza na religii o co tu chodzi
    ..

    J.

  • 132. Data: 2014-04-21 16:52:32
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 22:03:39 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Z okazji Piątku - święta Latającego Potwora Spagetti - również życzę
    >
    > Ci wszystkiego najlepszego. Ramen.

    Ale tu chodzi też o zakłamanie, i tu jest problem, potworną perfidie.
    http://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84

  • 133. Data: 2014-04-21 16:59:33
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 00:33:17 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Życzę własnego, trzeźwego spojrzenia na wszechświat i jego powstanie.

    IQ może być wyższe i niższe, ja np. mam problem ze zrozumieniem części teorii
    względności. Osoba słuchająca tylko diskopolo zwyczajnie nie zrozumie 40 minutowego
    dzieła Chopina pisanego na 11 palców, weź na to poprawkę.

  • 134. Data: 2014-04-21 17:18:10
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 01:07:59 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Film, który tak samo jak cały
    >
    > kościół gra na uczuciach, mieszając fakty z mocno podkoloryzowaną fikcją.

    A co na ten temat powiedział odkrywca DNA?

    I jakim sposobem odkryto jadro atomu, nie mieli mikroskopu elektronowego, czyżby bez
    solidnych podstaw coś sobie ubzdurali? Dylatacje czasu potwierdzili naukowo, zdaje
    się po kilkudziesięciu latach ot ukazania się teorii.
    Skoro elektron porusza się z prędkością c to musi chyba mieś pęd?

  • 135. Data: 2014-04-21 17:18:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-04-21 15:56, janusz_k wrote:

    > Noo 1,5mld ludzi na świecie to wg ciebie wariatkowo?
    Noo nie, 1,5 mld ludzi to po prostu ciemny lud który kupuje tego typu
    gadkę. :-D

  • 136. Data: 2014-04-21 17:26:42
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 12:38:22 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Tego nie trzeba udowadniać, per analogie serio potrzebujesz dowód na
    >
    > wiarę ojca Pio czy Jana Pawła II? Czy ich wiara pozostawia jakieś
    >
    > wątpliwości potrzebne dowodu?
    >
    > Śmieszy mnie ten argument w kontekscie kabaretu jakim jest fsm ,
    >
    > jakby udowadnianie mało tu jakieś znaczenie.

    To tylko sposób na urobienie, rzecz jasna KK ma swoje grzeszki, od tego jest sąd. Nie
    widziałem ani jednej propozycji zamknięcia dróg z powodu kilku wypadków.

    Długi materiał:
    https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

  • 137. Data: 2014-04-21 17:31:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 15:27:04 +0200, Marek napisał(a):

    > _na razie_ najlepiej tłumaczy się tylko przez religię.

    Jasne, dopóki nie zapytamy skąd się bóg wziął i jaki jest sens jego
    istnienia :)
    --
    Jacek

  • 138. Data: 2014-04-21 17:35:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 16:12:57 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale tu raczej mowa o nieautoryzowanych wydaniach/tlumaczeniach.

    Wiesz co, nie mam powołania na pedagoga więc dokształcaj się sam. Ja ci
    jeszcze tylko dorzucę jedną obserwację. Ile znamy ewangelii a do ilu
    przyznaje się ortodoksyjna wersja katolicyzmu? Skąd różnica? :)
    --
    Jacek

  • 139. Data: 2014-04-21 17:36:45
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 20:02:04 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:

    > mylisz się, tusk i gronkiewicz "wiedzą"... cała PO i europa też ponoć
    >
    > wie... ta retoryka...

    Wszyscy wiedzą że Bolek to ściema, zachód też o tym wiedział i wie, jak wiedzieli o
    katyniu. Chodzi tylko o utrzymanie władzy, jak kiedyś w prylu było 150000
    urzędników, tak teraz jest ich x3 więcej, ktoś to musi wykarmić. Od młócenia ziarna
    nie przybędzie.

  • 140. Data: 2014-04-21 17:43:29
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 20:00:06 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Mnie osobiście denerwuje przekonywanie zarówno przez wierzących jak i
    >
    > niewierzących w jedynie słuszną słuszność swoich przekonań i pogarda dla
    >
    > innowierców oraz posługiwanie się kłamstwem w celu zmuszenia do swoich
    >
    > jedynie słusznych przekonań.

    Dopiero teraz, kilkanaście lat temu - za pomocą teleskopu potwierdzono,że wszechświat
    się rozszerza, wcześniej myślano że jest statyczny. Wywnioskowano że kiedyś był w
    punkcie, określono skutek - nie przyczynę. Kabała coś tam mówi o iskrze,
    praprzyczynie. Katole przejęli od żydów Torę, ale nie przejęli wszystkiego(kabała).
    Nauka próbuje to wszystko skojarzyć.