    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Date: Fri, 15 Feb 2019 09:13:25 GMT

    On 2019-02-14, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Wiesz? Nie jest beznadziejnie!
    > Np. AMD Ryzen Threadripper 1920X można u nas dostać za niecały 1800zł.
    > To chyba najtańszy z tych wydajniejszych przynajmniej 2x.

    Tak, Ryzeny 7, jeszcze od biedy :)

    > Wow. To bardzo smutna wiadomość. Czy zastanawiałeś się czemu tak jest?
    > Chciałbym, sorki, na cudzych błędach, nie wpakować się w podobny sposób.
    > Czy na 100% chodziło o procek u Ciebie? Filmy to nieco inna kategoria -
    > tam liczą się transfery danych głównie. Przy fotach, to głównie
    > algorytmy, FPU procka.

    Myślę że u mnie kombinacja zbyt dużych oczekiwać (subiektywnie) ale
    cześciowo też przykre niespodzianki. Np. taki Vegas na którego
    psioczyłem w innym wątku na FX-6100 obciążał procek powiedzmy w 70-80%
    no to sobie pomyślałem, juchu, zamiast czekać 10h na przekodowanie FHD
    BD bedę teraz czekał 5h. Po zmianie na 8350 nadal czekam 10h ale teraz
    obciąza procek na poziomie 40-50% :) No ale Vegas to gówno na którego
    stabilność wszyscy narzekają. Może z PSem nie będzie takich historii.

    Inne oprogramowanie, np. różne ze stajni Pegasysa (Tmpgenc etc.)
    przyspieszyły wyraźniej, ale wiesz, problem jest taki, że jak z tym
    vegas, cholera trudno przewidzieć, czy te 80% to procek, czy ograniczenie
    jest gdzieindziej.

    --
    Marcin