    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Date: Fri, 15 Feb 2019 21:40:35 +0100

    > Tak, Ryzeny 7, jeszcze od biedy :)

    Może nie od biedy bo sporo butelek po imprezie będę musiał sprzedać by
    go kupić :-D

    > Inne oprogramowanie, np. różne ze stajni Pegasysa (Tmpgenc etc.)
    > przyspieszyły wyraźniej, ale wiesz, problem jest taki, że jak z tym
    > vegas, cholera trudno przewidzieć, czy te 80% to procek, czy ograniczenie
    > jest gdzieindziej.

    W PS kładą ostatnio nacisk na wydajność dość mocno i chwalą się tym. Toi
    daje mi perspektywy na to, że nie odwalą podobnego numeru jak w "Twoim"
    Vegas. Zresztą cokolwiek nie miałem przed tym kompem, to PS nigdy nie
    pracował na pół gwizdka procka. Gorzej z optymalizacją algorytmów. Co
    jakiś czas, ze zdziwieniem stwierdzałem, że te same, mulące operacje
    zaczęły znacznie szybciej działać. Skoro to o soft a nie sprzęt chodził
    z tym brakiem przyspieszenia, to raczej w moich zastosowaniach nie
    powinno to się ujawnić.

    Dobrze, że o tym wspomniałeś.

    --
    Pozdrawiam,