eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 06:21:21
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2017 o 22:03, J.F. pisze:

    > Poza tym przeciez z kazda sprawa prokurator nie biegnie do ministra,
    > wiec i do wladzy dochodzi to powoli.

    Bez znaczenia. Zero jest odpowiedzialny za prokuraturę.

    > a skad je mieli, skoro rzekomo u prokuratora w sejfie lezy ?

    Stąd co zawsze dziennikarze wiedzą. Od tego oni są, żeby się dowiedzieć.

    > Ja sie tez nie dziwie z calkiem innych przyczyn - normalna rzecz, ze
    > prokuratora trzyma materialy w tajemnicy, zeby sprawcy "nie mataczyli".

    Taa. Przypomnij sobie parę spraw na topie, bdzie co chwila były
    wiadomości do mediów, co kto po raz kolejny przeszukał (lub nawet będzie
    przeszukiwać za trzy dni).

    > Ale z czyjego nadania ten prokurator ?
    > No chyba, ze go Ziobro za poprzedniej kadencji mianowal :-)

    Jeszcze raz - zero jest szefem tego burdelu. Jak uważa że nie może za
    niego odpowiadać, to niech się poda do dymisji.

    > Poza tym mozliwe, ze prokurator nie ma sobie nic do zarzucenia - czeka
    > na ekspertyzy, materialy trzyma w tajemnicy, a sledztwo calkiem szybko
    > idzie, jak na polskie zwyczaje :-)

    To jak z siebie taki dumny, to niech się przed mediami nie ukrywa za
    plecami zera;P

    > A media o wiadomym kapitale grzmia "PiS obsadza wszystkie stanowiska
    > swoimi".

    A pisiory się tym wręcz chwalą i mówią że esbeków wywalają. Przecież on
    wszystko po kolei "odzyskują" i wywalają wszyskich jak leci obchodząc
    kodeks pracy. Również kobiety na macierzyńskim i wychowawczym,
    zatrudniając w ich miejsce takie córki leśniczego. I są z siebie wręcz
    dumni. Czemu mieliby się kryć, skoro ich elektrorat uwielbia jak się
    kogoś sponiewiera "od koryta oderwie" i wytłumaczy że to wróg klasowo
    narodowy? A jak jeszcze milicjanta - no weź - będą wniebowzięci.

    > Tylko ... znow pamiec odswiezylem  ... akurat komendant miejski zostal
    > mianowany w grudniu 2016, wiec rok po wyborach, wtedy tez powolano
    > zastepce.

    No widzisz - dało się wymienić.

    > Wzorowy policjant, ktoremu nagle cos odbilo ?
    > Czy przypadkowa ofiare masz na mysli ?

    Ofiarę - na razie politycznych nie katują na komisariatach.

    Shrek