eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-12 23:08:15
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:op9gv1$cvm$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-12 o 20:14, J.F. pisze:

    >W czym może pomóc?

    W pracy policji.

    >Będą ich szkolić w opanowywaniu tłumów?

    A po co szkolic - wazne, zeby pomagali opanowac :-)

    >w wystawianiu mandatów na drodze
    >lub szukaniu złodziei czy innych przestępców?

    ale w opanowywaniu tlumu to juz moga pomoc.
    Czy np mieszane patrole - jeden PP, jeden OT.

    >Krawężnik komendantem nie zostanie, nie to wykształcenie i nie ten
    >stopień żeby się doczołgać na górę.

    A jak sie dobrze ustawi ? :-)

    Wyksztalcenie mozna uzupelnic ... a cos mi sie obilo, ze teraz kazdy
    etap kraweznika musi przejsc.
    Naboru na stanowisko "komendant" policja nie prowadzi.

    http://praca.policja.pl/pwp/informacje/38758,dok.htm

    To jak sie zatrudnic na takie wyzsze stanowisko, odpowiednie do
    zostania komendantem ?

    >Takie drobnostki to załatwiają z komendantami.

    A co bedzie, jak krawezniki sie postawia ? :-)

    >Normy trzeba wyrobić. Debilizm jak z opowieści Suworowa o armii
    >czerwonej.

    Byc moze, mowisz ze nie ma usprawiedliwien ?

    >Był taki taki durny co jak nie wyrobili normy to kazał zabierać PJ
    >pod byle pretekstem. Potem się odda ale norma wyrobiona, wypierdolili
    >debila z roboty.

    Masz na mysli tego z Legnicy ? On swoje uzasadnienie mial, i nie
    calkiem glupie..

    Poza tym ... opierajac sie na tym co napisales, to kto norme narzucal,
    i co robia w innych komisariatach ?
    Stoja tak dlugo az normy nie wyrobia, czy jada gdzies na pewniaka ?
    Ale odkad rower przestal byc pierwszenstwem, to gdzie tego pewniaka
    znalezc ?

    >Jak zabierają niepotrzebnie a bywa że i nie do końca zgodnie z
    >przepisami to policja ma płacić odszkodowania a winni mają ponosić
    >konsekwencje. Z wywaleniem ze stanowiska. I się okaże że już nie
    >trzeba zabierać.

    No a co dalej ?
    Policja ma nie zabierac od razu pijanemu, jak ten sobie zazyczy
    badania krwi ?
    czy TK ma uznac, ze obywatel ma prawo żądać badania krwi, ale musi sie
    liczyc z 6 tyg bez prawka ?

    J.