    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 25 Jul 2014 15:08:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Xilinx IMPACT problem
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 02:09:04 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
    > Witam.
    >
    > Mam problem z IMPACTem. Gdy ustawię konfigurację i zapiszę ją jako plik
    >
    > .ipf to nie mogę potem otworzyć tej konfiguracji. Program IMPACT zamyka
    >
    > się przy otwieraniu pliku. Występuje na windowsie i na linuksie. Kiedyś
    >
    > tak nie było, ale od wersji 12.x do aktualnej 14.7 mam z tym problem.
    >

    > Kolejna trudność: ISE nie działa na Win8.1 64.
    >
    > Zainstalowałem go na Ubuntu 64 (12.10) i mam kolejne problemy z
    >
    > IMPACTEM. Po kompilacji zmian w projekcie, powstaje mi nowy plik xxx.bit
    >
    > Generuję nowy plik abc.mcs (dla pamięci xcf04), programuję i okazuje

> [...]

    Nie przejmuj się tym. Też to niestety mam za sobą. Przy uruchamianiu iMpacta, też
    pyta się o życzenie zapamiętania kolejnej wersji/sesji, i takie tam pierdulamenty.
    Olej to !! Na wszystko odpowiadaj 'NO' !. Ładuj ostatnio wygenerowany 'bitfile'. Coby
    burdelu nie było, przy generacji nowego pliku *.mcs nadaj mu jakąś nową nazwę. Ale
    UWAGA !!

    Z reguły taki duperelny zabieg dawał efekty, niestety jednak..

    Są pewne podstawy ku temu, by sądzić, że z iMpactem jest coś nie 'hallo'. Dlaczego?
    Ano dlatego, że też aktualnie mam Baaardzo podobny problem.. Po 'wstrzykcięciu'
    konfiguracji JTAG'iem bezpośrednio do FPGA wszystko jest OK. Po zaprogramowaniu PROMA
    (XCF16p), istotnie tak jakby łajza jedna zassała do niego jakiś stary projekt i
    konfiguracja FPGA z PROM'a idzie w maliny.. Opiszę problem w osobnym wątku, bo też
    akurat DOKŁADNIE z tym samym walczę. I kurka wódka szlag mnie już trafia przy takiej
    dupereli!!