  • Data: 2019-02-11 09:27:44
    Temat: Re: Zagwozdka w C Keil.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Feb 2019 00:11:08 +0100, Irek.N. wrote:

    > Nie, na razie nic nie próbowałem.

    Dodam, że jeśli teoria z nie-atomicznym intem miałaby się potwierdzić, to
    mam wątpliwości czy jakikolwiek sig_atomic_t (jeśli w ogóle taki istnieje
    na tym kompilatorze) będzie w stanie przechować więcej jak 8 bitów. Z
    drugiej strony, nie-atomiczny int to byłby trochę dziwoląg... Musiałby
    być albo procesor 8-bitowy, albo szyna pamięci. W obecnych czasach wydaje
    się to (chyba?) mało prawdopodobne.

    Mateusz