  • Data: 2019-04-11 00:56:14
    Temat: Re: [elektrozawory] jak zmierzyć opóźnienie
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-10 o 10:05, Michal M. Lechanski pisze:

    > Tak, jakies parasolki, fiutki z malymi kropelkami wokol i takie tam...
    > nic rewelacyjnego, w zasadzie tylko potwierdzenie ze MIOPS dziala
    > poprawnie i da sie wywolac kolizje dwoch kropel i sfotografowac efekt.
    > Teraz urzadzenie wraca do mojego kolegi i On bedzie sie bawil probujac
    > sfotografowac kolizje trzech i czterech kropelek.

    Uuuuuu Panie, to chyba jakiś grant naukowy.
    A może by tak podejść akademicko i zamodelować załączanie obwoduz
    indukcyjnością, narastaniee prądu w cewce, przejście na indukcję zgodnie
    z histerezą, dynamika ruchu kotwicy i zaworu, na a potem to już z górki
    mechanika płynów, opory dynamiczne przepływu i masz uniwersalny wzór do
    trzepania kolejnych projektów.