  • Data: 2018-11-06 17:40:02
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-06 o 17:28, Shrek pisze:

    > A gdzie napisałem, że jakoś niebezpieczne? Tak samo niebezpieczne czy
    > bezpieczne jak bez świateł. Przyciski montuje się przy małym ruchu
    > pieszych, a więc tam gdzie łażą sami lokalsi. A oni wiedzą, że fakt
    > wciśnięcia dość swobnie wpływa na czas oczekiwania i łażą na czerwonym.
    > Więc bez różnicy z punktu widzenia bezpieczeństwa.

    Nie zawsze. Zobacz chociaż dzieci. Gdyby nauczyć je że olewamy czerwone
    to masz statystyki pod niebo.

    > Ale ja pisałem że po prostu źle. Idąć twoim tokiem zapalenia czerwonych
    > na wszystkich sygnalizatorach w okolicy też nie powoduje
    > niebezpieczeństwa. Ale w sposób oczywisty rozwiązaniem dobrym nie jest.

    Ale przynajmniej powstrzyma debili w autach zapierdalających 100km/h w
    mieście. Wolniej a bezpieczniej. To kij majacy 2 końce, bo nie tylko
    piesi są winni.

    > Błędnie zakładasz, że dobra sygnalizacja czy oznaczenie dróg to po
    > prostu zgodna z rozporządzeniem od długiej nazwie dotyczące znaków i
    > sygnałów. To warunek konieczny, ale nie wystarczający.

    Nodobra. Inny pomysł. Robimy podpisy obywatelskie i zgłaszamy projekt
    "Prawo Chodzenia" (analogia do Prawa Jazdy) Ci co zdali i mają papier,
    unikaja mandatów i mogą łazić nawet po autostradzie pod prąd :] Podpięło
    by się do tego różne opcje, łacznie z badaniem na szybkie spierdalanie,
    IQ itp. Kto nie ma papierka, używa dusika :) Opłata z tego idzie na
    poprawę bezpieczeństwa/odblaski dla dzieci/edukacja. Wszyscy się cieszą :]

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?