  • Data: 2019-04-16 21:07:32
    Temat: Re: ładowanie 18650
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to może ja jeszcze raz. moje 3 sztuki 18650, powinny mi zapewnić minimum
    12 godzin działania. potrzebuje z nich wydobyć 1200mAh, mimo że ogniwa
    mają 2500mAh, więc mam duży zapas. "Akumulator (3x18650)" działa
    buforowo, więc może się "naładowywać" przez dobę, tydzień - mam to w
    nosie. "awaria" (10 minutowa) występuje raz na rok, albo rzadziej. Czy w
    związku z tym, mógłbym ograniczyć dopływający prąd do (3 połączonych
    szeregowo) ogniw do 20mA i każde ogniwo "zabezpieczyć" zenerką 4.1v?
    Będę miał 18560 naładowane w 90%, czas naładowania nie istotny, po
    naładowaniu owe 20 miliamper będzie stałą stratą, zmarnowaniem energii?

    ToMasz