  • Data: 2017-09-08 20:33:30
    Temat: Re: nowa bateria do telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości
    W dniu 8.09.2017 o 19:20, J.F. pisze:

    >Dziś nie, kiedyś potrafił.

    Tez nie potrafil. Od poczatku nie mialem wrazenia, ze mam smartfona
    :-(
    Z czasem zrobilo sie jeszcze gorzej, dzis ... aplikacji na to to juz
    chyba nikt nie pisze.

    > Choć to mega zabytek :-P
    Trekbuddy dziala dobrze, muzyczke odtwarza dobrze ... zdjecia robi ...
    tu nie mam pretensji, wtedy takie aparaty byly.

    >Wiesz od ilu lat firmy produkujące jakiś sprzęt finalny są de facto
    >montowniami elementów od wyspecjalizowanych poddostawców? Dobrze od
    >ponad stu :-P

    Tylko wtedy nie ma co mowic ze "nokia robi dobre baterie".
    Jakas firma robii, wielu firmom sprzedaje.

    >Bo to była Nokia :-) Bardzo droga, ale warta swojej ceny :-)

    Umiarkowanie droga, absolutnie nie warta swojej ceny.
    I to nie jest tylko moje zdanie, ale setek milionow klientow, ktore
    kolejnej nokii nie kupily i firma padla :-P

    J.