  • Data: 2017-09-08 21:38:12
    Temat: Re: nowa bateria do telefonu
    Od: ALEX MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8.09.2017 o 20:33, J.F. pisze:

    > Tez nie potrafil. Od poczatku nie mialem wrazenia, ze mam smartfona :-(

    To dziwny jesteś, ja swoją droge wybrałem już przy "jajku" 6600 :-) Jzuż
    wtedy wiedziałem że mój świat to smartfony :-)

    > Z czasem zrobilo sie jeszcze gorzej, dzis ... aplikacji na to to juz
    > chyba nikt nie pisze.

    Cóż za odkrycie, nikt nie pisze aplikacji na system który umarł wieki temu.

    > Trekbuddy dziala dobrze, muzyczke odtwarza dobrze ... zdjecia robi ...
    > tu nie mam pretensji, wtedy takie aparaty byly.

    Nikt nie pisze aplikacji na system, który umarł.

    > Tylko wtedy nie ma co mowic ze "nokia robi dobre baterie".
    > Jakas firma robii, wielu firmom sprzedaje.

    Tylko że wtedy Nokia była synonimem marki, a nie plastikowej tandety,
    jak obecnie.

    > Umiarkowanie droga, absolutnie nie warta swojej ceny.

    Bardzo droga. Absolutnie warta swojej ceny :-)w

    > I to nie jest tylko moje zdanie, ale setek milionow klientow, ktore
    > kolejnej nokii nie kupily i firma padla :-P

    To kiedy sobie sobie kupisz iPhone 8? Miliony klientów nie mogą się
    mylić i to najcudowniejszy sprzęt wszechświata. Wiesz ile milionów
    klientów to kupi?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę