    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Date: Thu, 20 Jul 2017 14:26:18 +0200

    Thu, 20 Jul 2017 07:11:36 -0500, w <okq6e9$qc1$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Weź pod uwagę, że diesel odchodzi powoli do lamusa.
    > Kupując dziś nowe auto z silnikiem diesla musisz się
    > liczyć że będzie Ci go trudno sprzedać za 10 lat w świecie
    > pełnym czyściutkich samochodów elektrycznych...

    10 lat temu tak samo trollowałeś w temacie otwierania samochodów komórką.
    Widzę, że nie poprawia ci się...

    --
    Grupa wiekowa 18-29 lat:
    5% - zwolennicy rządu

    REKORDOWY MEM W POLSKIM NECIE: https://www.facebook.com/sokzburaka/photos/a.1452029
    521697738.1073741828.1452015088365848/20225824046424
    44/?type=3

    "Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chorą
    wersją religii,

    https://valconetti.wordpress.com/2017/07/08/pis-u-sk
    ok-na-polske-nalezy-dobrac-sie-do-tylka-kaczynskiemu
    -i-jego-szemranej-szajce/

    Imprezka SKOK Wołomin -----> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reuters-media-p
    ubliczne-w-polsce-to-fabryka-rzadowych-fake-newsow

    Patriota w akcji: http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/morderc
    a-staruszkow-z-legnicy-narodowiec-mordowal-wrogow-po
    lski/b20q3dt

    http://jasonhunt.pl/jakie-naprawde-sa-wiadomosci-tvp
    -aby-sie-przekonac-ogladalem-je-przez-poltora-miesia
    ca/

    [ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
    gdy się w podziemiu spotykasz z kimś, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba
    się odpowiednio ubezpieczyć.
    Szybko uciekłem z tego spotkania, bo uznałem go za agenta KGB. On namawiał mnie do
    tego, żebym się ujawnił, mówił,
    że "Solidarność kaputt, że to koniec z Solidarnością" - i mówię to z ręką na sercu -
    "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
    żebyśmy tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierzą, że
    my ich kochamy, to dadzą nam więcej wolności".

    potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

    - Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,