    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Date: Thu, 20 Jul 2017 16:24:45 +0200

    dyskusyjnych:okq6e9$qc1$...@d...me...

    >Weź pod uwagę, że diesel odchodzi powoli do lamusa.
    >Kupując dziś nowe auto z silnikiem diesla musisz się
    >liczyć że będzie Ci go trudno sprzedać za 10 lat w świecie
    >pełnym czyściutkich samochodów elektrycznych...

    Normalniejemy i 10 letnie auto jest g* warte.
    Czy go sprzedasz za 15% ceny zakupu czy za 5%, to juz niewielka
    roznica.

    Postrasz lepiej, ze juz w przyszlym roku zaczna sie zakazy wjazdu :-)

> [...]
    >imponująca i samochód bardzo oszczędny... Robiliśmy
    >sporo wycieczek i spaliliśmy strasznie mało benzyny.
    >Mimo, że to był mój pierwszy w życiu raz jazdy z hybrydem
    >i musiałem się pierwsze 2-3 dni uczyć z nim obchodzić,
    >postępować zgodnie ze wskazówkami "trenera hamowania"
    >:-) i przyspieszać ekonomicznie nauczyć :-)

    >Swoją drogą można sobie dodać rozrywki w czasie jazdy
    >za pomocą tego trenera hamowania, który Ci pokazuje
    >ile energii wróciło z hamulców do baterii akumulatorów
    >w czasie hamowania i możesz się doskonalić aby z 87%
    >dociągnąć do 97% a nawet czasem do 100% :-)

    Brzmi ciekawie ... choc komputer powinien zachecac do patrzenia na
    droge, a nie na ekran :-)

    100% ... ciekawe ... zjazd z gorki ?

    J.