  • Data: 2020-05-20 01:43:42
    Temat: Re: przetwornica DC-DC
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ma zabezpieczenie wyjścia?

    Chodzi o MCP6V51T-E/OT. On pracuje do 40V.
    Ale rzeczywiście, prawdopodobnie zszedłbym ciut niżej. 36-38V powinno
    też wystarczyć.

    LM5001 wymaga 20 elementów, MC34063 7 elementów.
    Nie chodzi o koszt, bo to nie ma wielkiego znaczenia, ale oczywiście
    wolę mniej.

    Na razie sprawdzę ten MC34063 i sugerowany przez RoMana UC3842.
    Tak czy owak dziękuję kolegom za wszelki uwagi - zawsze jestem zbudowany
    tą grupą :)

    > Nie uderzy - ma bana.

    Ja ? Ale czemu ? Nie pamiętam.
    Kogo jak kogo, ale RoMana szanuję bo rzadki specjalista. Bez żadnej
    ironii. Nie wiem czym sobie zasłużyłem - w razie czego się kajam i biję
    w piersi.