  • Data: 2017-11-26 15:53:57
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Podepnij amperomierz :D Nie wiem, te głosniki sa i tak za głośne na
    > przeciętny pokój.

    Ostatnio zamowiłem głosniki 100W ze wzmacniaczem.
    Podpiałem miernik i odesłałem głosniki.
    Grały niezbyt głosno a najwyzszy pobór pradu jaki udało mi sie osiagnac
    to było coś około 20W.

    W domu mam jako główny sprzet zestaw denon 5x100W plus dwie 100W kolumny
    i nie rozumiem, jak mozna tak oszukiwac i sprzedawac sprzet 100W który
    gra 10 razy ciszej... I kto sie na to nabiera...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin