  • Data: 2017-11-26 18:09:49
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-26 o 16:53, Budzik pisze:

> [...]

    A ile mocy może dać zasilacz w tym wzmacniaczu?

    dnicy-5-cm-jak-to

    > Nie, to nie była moc pmpo...
    > Do tego oszustwa juz sie przyzwyczaiłem.

    Kupujesz wzmacniacz patrzysz na pasmo przenoszenia a nie na moc.
    Jak spojrzysz na moc to sprawdź czy aby producent nie podaje
    2x100W a zasilacz ma 160W.
    Ale ci którzy się nie znają łykną bez problemu boomboxa z wielką
    i nalepką 600W i zasilaczem 80W.
    Kilkadziesiąt lat temu po imprezie napędzanej pierwszym krajowym
    amplitunerem 2x4W przyszli sąsiedzi na skargę.
    Do zrobienia hałasu więcej nie potrzeba.