  • Data: 2017-11-26 18:02:04
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/26/2017 4:37 PM, Budzik wrote:
    > Znaczy kłamia i oszukuja po prostu...

    Hometopatie i suplementy diety też oszukują. Takie czasy. Zamiast
    narzekać nad duperelami w opisie, posłuchaj. Grają lepiej niż g... z
    hipermarketu i myślę że to spełnia zalożenia autora pytania. A to że
    musza łżeć w specyfikajci wynika z faktu że przeciętny klient jest
    idiotą i patrzy na te numerki.