  • Data: 2018-04-20 19:22:48
    Temat: Re: skaner EAN
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2018 o 21:32, Roman Rogóż pisze:

    > http://pinoutguide.com/PosDevices/datalogic_heron-ba
    rcode_pinout.shtml
    > Bracia Rosjanie twierdzą, że w kablu USB są dwie zworki na stykach RJ
    > 1-5
    > 7-10
    > Wiem że to inny model czytnika, ale podejrzewam że producent (Datalogic)
    > stosuje takie same kable do wszystkich swoich czytników. W przypadku
    > Symbola tak jest
    >
    > BTW nawet nie wiem kto go teraz posiada bo była już Motorola i Zebra :)

    Wróciłem do tematu i sprawa się nieco rozwiązała jak i skomplikowała
    równocześnie :)

    We wtyku RJ są zworki, a przynajmniej tak myślałem.
    Moja wina w tym, że sprawdzałem miernikiem na piszczku nie patrząc na
    wyświetlacz.
    Okazało się, że we wtyku RJ jest nie zwworka a COŚ, a konkretniej to są
    dwa COSIE :)
    pierwszy to coś około 1r do 4r, a drugi "coś" to około 5r do 10r
    początkowo myślałem, że to oporniki, ale na mierniku wartość "cosia"
    fruwa. nie jest to chyba półprzewodnik bo polaryzacja nie ma znaczenia,
    nie jest to tez chyba pojemność, chociaż po przyłożeniu sond pomiarowych
    wartość "cosia" się zmienia. Zmienia się jednak raz w górę a raz w dół w
    podanych wyżej zakresach
    mierzone kilkoma miernikami, Flukiem, unitem i chińczykami, wszystkie
    wskazują wartości podobne

    jakieś pomysły na identyfikację "cosia" bez rozpruwania wtyku ?

    ps.mam już wtyki RJ50 i chciałem zrobić nowy kabel RJ-USB by nie
    wymieniać złącza w skanerze, ale te "cosie" chyba mi to skutecznie utrudnią

    ps. zasymulowałem "cosie" oporami 2,2r i 8,2r i skaner odczytał EAN ale
    tylko raz, ponowne próby i delikatne zmiany wartości już nic nie dały

    jakieś pomysły ?