  • Data: 2018-04-25 19:08:32
    Temat: Re: skaner EAN
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2018 o 09:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "pilocik"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > inny model ma kabel prosty
    > https://www.manualslib.com/manual/471168/Datalogic-G
    ryphon-I-Gd4100.html?page=285

    > moze instrukcja do twojego cos pokaze ?
    >
    > A czy nie odwrociles pinow ? gniazda RJ bywaja fikusne.
    >
    > Przed przerobka sprawdziles - dobrze dziala ?
    > Z tego co widze, to oryginalny kabel ma jeszcze zasilanie ...

    kabel który zakupiłem ze skanerem nie ma zasilania, tylko RJ na USB
    przed przeróbką działał prawidłowo a piny nie są zamienione, uwierz, że
    nad tym jużprzesiedziałem sporo czasu i jak oczy zamknę to widzę ten
    skaner i kabel, na szczęście jeszcze nie śni mi się po nocach :D

    na chwilę obecną mam taki plan działania: przeciąć ten nieszczęsny kabel
    i upewnić się czy "cosie" siedzą w osłonie RJ, czy też może po stronie
    USB, następnie delikatnie rozcinać osłonę RJ (jeśli tam są) i próbowaćje
    zidentyfikować
    Ostateczność to obcięcie kablakilka centymetrów za RJ, zamontowanie
    gniaza USB-B i wstawienie tego w rękojeść - miejsce w skanerze na to jest.
    tylko chęci pomalutku brakuje ;)