  • Data: 2018-04-25 09:11:35
    Temat: Re: skaner EAN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Czytnik to GRYPHON D432, lini D nie zamieniłem, podpinając port usb
    >uwzględniłem mostek, który był we wtyku RJ

    inny model ma kabel prosty
    https://www.manualslib.com/manual/471168/Datalogic-G
    ryphon-I-Gd4100.html?page=285

    moze instrukcja do twojego cos pokaze ?

    A czy nie odwrociles pinow ? gniazda RJ bywaja fikusne.

    Przed przerobka sprawdziles - dobrze dziala ?
    Z tego co widze, to oryginalny kabel ma jeszcze zasilanie ...

    Manager urzadzen cos pokazuje ?
    Bo on ma 4 tryby pracy USB - moze po prostu trzeba skonfigurowac ... a
    skoro prawie dziala, to obstawiam ten problem.

    >btw. 10pin to RJ48 czy RJ50 ? spotkałem się z tymi oznaczeniami tego
    >samego złącza

    Wiki twierdzi, ze RJ50 nigdy nie bylo. Ale ludzie i tak stosuja

    https://en.wikipedia.org/wiki/Modular_connector#10P1
    0C

    J.