  • Data: 2018-09-16 17:54:46
    Temat: Re: telefon gsm - problem z ładowaniem
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-16 o 01:15, HF5BS pisze:
    > Najczęściej przeskakuje, jeśli po paru godzinach ładowania "wolnego",
    > na parę sekund go odepnę i podepnę znów, wtedy potrafi nawe w niecałe
    > 2 godziny dokończyć.

    Upewnij się via Google, czy to nie jest przypadkiem szkodliwe dla
    baterii. Bo przecież jej ładowanie, inteligentnym algorytmem, polega na
    tym, że na pewnym etapie są napełniane stałoprądowo, a na innym --
    stałonapięciowo. i takie bawienie się w "oszukanie elektroniki" może
    spowodować jakieś złe skutki: przeładowanie aku.

    Acz z drugiej strony producenci nie zabraniają wszak podpinania do
    ładowarki "niemal naładowanego" telefonu, więc szkodzić to nie powinno.
    No sam nie wiem...

    A mi ostatnio cosik zbiesił się telefon, i po osiągnięciu coś tak z 80%
    pobór spada do jakichś 20 mA. Przedtem ładował się sporymi prądami, i
    takich brewerii mi nie wyczyniał. Telefon, ładowarka i kabelek bez
    zmian, te same!