    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Tulejka na linkę, tylko że nie tulejka
    Date: Sun, 20 Jan 2019 17:21:28 +0100

    Cześć.

    Szukam tulejek mosiężnych które zakładane są na koncówkę przewodów 230V
    w prawie każdym żyrandolu itp jaki kupuje.

    Wydawało mi się to trywialne ale po 30 minutch poddaje się, nie potrafie
    znaleźc, brakuje mi słowa klczowego. Tulejki które znajduje to prawdziwe
    tulejki, najczęsciej z izolowanym końcem, ze srebrnego metalu.

    A ja szukam nieizolowanej, rozciętej, z zębatymi bokami które po
    zaciśnieciu zazębiają się, no oko mosiądz bądź coś miedzianego.

    Ktoś mnie poratuje słowem kluczowym?