  • 12. Data: 2018-11-17 21:56:14
    Temat: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie. Nie tyle on się zapchał co węższe wejscie w korek. Zapchało się
    > "masłem" (olej z wodą) w samym korku.

    A skąd tam olej? Może faktycznie uszczelka Ci padła skoro olej Ci się z
    chłodziwem mieszał?

  • 11. Data: 2018-11-17 21:56:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Generalnie cienki jest również formą odpowietrzania, bo wiadomo że
    > powietrze idzie do góry a cienki w silniku podłączony jest do
    > najwyższego miejsca. W ogóle w takim przypadku nie zauwazyłem
    > występowania korka cisnieniowego (przynajmniej u mnie w oryginale tak było).

    Ten Fiacik Punto ma na korku wydrukowane 1.4bar, więc pewnie odpowietrzy
    zbiornik przy tym ciśnieniu.

  • 13. Data: 2018-11-17 23:10:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-17 o 21:56, Pszemol pisze:

    > A skąd tam olej? Może faktycznie uszczelka Ci padła skoro olej Ci się z
    > chłodziwem mieszał?

    A mi się nie pytaj. Był olej (masło) i tyle, zapałką przepchałem.
    Uszczelka w porzo.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 14. Data: 2018-11-17 23:11:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > A jak z cienkiego sika borygo do zbiorniczka od razu po odpaleniu silnika
    > to objaw otwartego na stałe termostatu?
    >
    > Bo autko się podejrzanie długo nagrzewa...

    Możliwe, musisz sprawdzić termostat. Nie powinno to być trudne.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 15. Data: 2018-11-18 23:23:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Możliwe, musisz sprawdzić termostat. Nie powinno to być trudne.

    Ha ha ha.... że co?? A toś walnął.

  • 16. Data: 2018-11-20 00:35:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-18 o 23:23, Pszemol pisze:

    > Ha ha ha.... że co?? A toś walnął.

    No co? ASO tak by zrobiło, kiedy klient się uskarża na powyższe.
    https://www.youtube.com/watch?v=k-OjnrIgS_A

    Film trwa 3 minuty :] Aku odkręcasz, potem cyk-pyk wężyk, 2 sruby i
    masz w ręce termostat. Płyn, jesli stary, nie musisz spuszczać. Sam
    zleci. Dobrze na lekko ciepłym się robi bo ręce nie marzną :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 17. Data: 2018-11-20 00:50:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 00:35, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > masz w ręce termostat. Płyn, jesli stary, nie musisz spuszczać. Sam
    > zleci. Dobrze na lekko ciepłym się robi bo ręce nie marzną :]

    Dopiszę:
    Pan na filmie opowiada że 10 minut to trwa ale znajac Ciebie, najpierw
    zupgrejdujesz iPhone, do wersji obowiązującej, później Apple obnizy Ci
    wartość procka i nim dojdziesz do tej strony, to miną wieki. Później
    będziesz miał rozkminę jak calowe klucze zasadzić do europejskich,
    kupując u Chinoli z plasteliny no wyjdą ci 2 tygodnie nim zamówisz
    legitne z prawdziwej stali, później wysyłka itd... :]

    Na koniec zjebie Ci sie uszczelka i zamiast wyciąć z tektury/silikon,
    zamówisz gumową/nową i znów koszty/wieki.

  • 18. Data: 2018-11-20 02:42:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > masz w ręce termostat. Płyn, jesli stary, nie musisz spuszczać. Sam
    > zleci. Dobrze na lekko ciepłym się robi bo ręce nie marzną :]

    Film trwa 3 minuty bo nie jest z ciągłej kamery tylko mocno pocięty.
    Samo wyjęcie aku i koszyka będzie trwać więcej niż 3 minuty.
    Poza tym siostrzeniec ma inne Punto.
    Jego jest diesel 1.9 JTD.
    Taki jak w tej Alfie, termostat jest bez wyjmowalnej wkładki i ze
    zintegrowanym czujnikiem temperatury:
    https://youtu.be/4ChsIimVDvQ

  • 19. Data: 2018-11-20 09:42:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 02:42, Pszemol pisze:

    > Film trwa 3 minuty bo nie jest z ciągłej kamery tylko mocno pocięty.

    Dopisałem przecież, ze pan na filmie podaje 10 min :>

> [...]
    > Poza tym siostrzeniec ma inne Punto.
    > Jego jest diesel 1.9 JTD.
    > Taki jak w tej Alfie, termostat jest bez wyjmowalnej wkładki i ze

    No to jedź do ASO :D Napiszą Ci 4 roboczogodziny :D...ale sam ostatnio
    się dziwiłeś że to tyle kosztuje :D

    Generalnie, zamiast szukać linków na YT + pisanina, już bys sam to zrobił :)

  • 20. Data: 2018-11-20 10:07:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > się dziwiłeś że to tyle kosztuje :D
    >
    > Generalnie, zamiast szukać linków na YT + pisanina, już bys sam to zrobił :)

    Ale co zrobił?

    Przecież ja nie wiem na 100 uszkodzony.