    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: tani dobry mikrofon potrzebny
    Date: Sun, 26 Mar 2017 22:10:40 +0200

    witam
    taka nietypowa historia. mam rejestrator, kamery i... mikrofon. Ten
    mikrofon powinien być na tyle dobry, żeby spokojnie dało sie zrozumieć
    rozmowę prowadzoną kilka metrów od niego. niestety ten który dostałem do
    kamery (wielkości gumki do ołówka, jeśli ma elektronikę to zalana wraz z
    nim i zaciśnięta koszulką termokuruczliwą) nie nagrywa prawie nic.
    trzeba mówić do niego z 30cm żeby było słychać. kupiłem inny, dedykowany
    do kamer, z jakimś małym scalaczkiem i potencjometrem. zbiera ładnie,
    ale przenosi tylko niskie tony. nie chcę robić eksperymentów, a może
    nawet system zapisu dzwięku tak kuleje (niemam na to wpływu). Chciałbym
    wstawić tam - nawet do testów- mikrofon wydłubany z jakiegoś złomowego
    sprzętu. albo do tego który mam, dorobić wzmacniacz. czy możecie
    podsunąć jakiś pomysł, ale nie typu kup za 130zł, albo polutuj z 89
    części...... Kombinuje właśnie skąd wydłubać coś takiego. Może jakaś
    mała przeróbka mikrofonu z PC, domofonu?

    ToMasz