  • 41. Data: 2020-11-30 18:42:41
    Temat: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.11.2020 o 18:09, Atlantis pisze:

    > A dzieci w wieku szkolnym masz? Nauczanie zdalne, kreskówki na
    > Netfliksie, aktualizacja systemu w konsoli + ściągnięcie jakiejś gry od
    > czasu do czasu. Do tego normalne użytkowanie Internetu przez rodziców. I
    > po tygodniu już nie ma ponad 70GB...

    Oferty 300GB bez podziału na dzień i noc też są. To już naprawdę powinno
    wystarczyć.

    MJ

  • 42. Data: 2020-11-30 19:03:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 listopada 2020 o 18:10:02 UTC+1 Atlantis napisał(a):

> [...]
    > Netfliksie, aktualizacja systemu w konsoli + ściągnięcie jakiejś gry od
    > czasu do czasu. Do tego normalne użytkowanie Internetu przez rodziców. I
    Twój problem jak to podzielić. Zawsze możesz kupić o trzy dychy droższy. Na normalne
    użytkowanie internetu przez rodziców to abonament z 15G wystarczy i jeszcze sporo na
    koniec miesiąca zostanie. Z dwie dychy będzie taki abonament kosztował i jeszcze
    rozmowy bez limitu do wszystkich w nim będą.

  • 43. Data: 2020-12-01 17:42:43
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    .

    > Moze i pojdzie, bo jak slupy sa, to jakos latwiej podwiesic lepszy kabel.
    >
    > J.

    ale to juz inwestycja - nie zawsze opłacalna ekonomicznie

    c.

  • 44. Data: 2020-12-02 11:26:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2020 14:28, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
    t...

    > Ale wnuki same w domu :-)
    >
    > Normalna sprawa, co ciekawe - TP potrafila takie podanie odgrzebac, i
    > zalozyc delikwentowi telefon w pierwszej kolejnosci - czyli miesiac
    > przed sasiadami.
    > Ba - podanie sie liczylo takze po przeprowadzce, 19 lat czekania to jest
    > cos :)
    >
    > J.

    W 1991 po przeprowadzce do nowego domu ojciec musial dokopac sie od
    betonowego slupka TP do studzienki jakies 15m i podejrzewam, ze komus
    zaplacil bo telefon mielismy w kilka dni.

  • 45. Data: 2020-12-02 11:32:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2020 17:42, Michal Jankowski wrote:

    > Oferty 300GB bez podziału na dzień i noc też są. To już naprawdę powinno
    > wystarczyć.
    >
    >   MJ

    Po odjeciu ruchu IPTV, co tygodniowych backupow vm-ek z oddalonego
    serwera, zuzycie mam na poziomie 900GB-1TB w kierunku do i 50-90GB w
    kierunku od. Dwojka dzieci, Netflix, Prime + normalny internet i zeby
    nie bylo TV chodzi tylko wieczorem jak dzieci odrobia zadania domowe
    itp. Jak doliczyc reszte to zuzywam nawet 2TB w kierunku do.

  • 46. Data: 2020-12-02 12:37:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.12.2020 o 11:32, K pisze:

> [...]
    > nie bylo TV chodzi tylko wieczorem jak dzieci odrobia zadania domowe
    > itp. Jak doliczyc reszte to zuzywam nawet 2TB w kierunku do.

    To już naprawdę nie wiem, jak tyle zrobić. 1TB to jest jakieś 300 godzin
    filmów HD.

    MJ

  • 47. Data: 2020-12-02 12:56:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 grudnia 2020 o 12:38:25 UTC+1 Michal Jankowski napisał(a):

    > To już naprawdę nie wiem, jak tyle zrobić. 1TB to jest jakieś 300 godzin
    > filmów HD.
    >
    > MJ
    Nie pobiera tyle co napisał. Po chuj ludzie takie głupoty wypisują nie mam pojęcia.
    Dowartościować się chcą czy co? Mam 100G w dzień i 200G w nocy. Zużywam pomiędzy 40 a
    100. Fakt że jednoosobowo. Prawie całą telewizję mam z netu. Dzieci kreskówki
    oglądają. Akurat przy kreskówkach zużycie jest małe bo mało kolorów i mało
    szczegółów.

  • 48. Data: 2020-12-02 12:59:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Netfliksie, aktualizacja systemu w konsoli + ściągnięcie jakiejś gry od
    > czasu do czasu. Do tego normalne użytkowanie Internetu przez rodziców. I
    Po chuj kłamiesz. Do tej pory, znaczy się bez szkoły przez net, prepaid wystarczał. A
    jak doszło trochę szkoły to nie wystarcza. Akurat prepaidy to najdroższy dostęp do
    netu. Nikt normalny, zwłaszcza jak ma dzieci nie używa takiego netu.

  • 49. Data: 2020-12-02 13:30:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2020 11:56, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    oglądają. Akurat przy kreskówkach zużycie jest małe bo mało kolorów i mało

    Nie, wcale: https://ibb.co/h1vLM0D
    W dupie byles, gowno widziales ale sie wypowiesz. Po chuj takie glupoty
    wypisujesz?

    Za sam grudzien mam 248GB down, z czego 120GB to zasluga backupu
    Nextclouda z zewnetrznego serwera.

  • 50. Data: 2020-12-02 13:31:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2020 11:37, Michal Jankowski wrote:

    > To już naprawdę nie wiem, jak tyle zrobić. 1TB to jest jakieś 300 godzin
    > filmów HD.
    >
    >   MJ

    A i jeszcze zapomnialem dodac, ze oboje pracujemy z domu.