  • 61. Data: 2020-12-07 14:18:39
    Temat: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 11:52:31 UTC+1 yabba napisał(a):

    > T-mobile w ofercie dla firm ma Internet bez limitu.
    >
    > https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/dlafirm/
    nielimitowany-internet-do-biura

    > https://www.t-mobile.pl/dlafirm/internet/internet-mo
    bilny/cat10047.chtml

    > Jak nie masz firmy, to może dogadasz się ze znajomym i on weźmie
    > abonament na siebie?
    >

    > yabba
    Twoja odpowiedź jest zła. Celem założenia tematu nie była chęć rozwiązania problemu a
    chęć zrobienia innych w chuja, żeby czas stracili itp. Dlaczego tak uważam? Nie można
    jednocześnie umieć pisać i nie potrafić znaleźć tego co dałeś w linkach. Do tego w
    miarę rozwijania się tematu dokładane są kolejne stopnie trudności. Opis problemu też
    nie jest spójny.

  • 62. Data: 2020-12-07 22:47:22
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    tego w miarę rozwijania się tematu dokładane są kolejne stopnie trudności. Opis

    W opisie problemu nie widzę dużych luk logicznych. Znajomi Antlantisa,
    jeśli są osobami nieobeznanymi w niuansach ofert dla klientów
    indywidualnych i firmowych, to mogły nie znaleźć tej oferty.
    Powiem więcej, przeciętny człowiek nie widzi różnic pomiędzy pojęciami
    Wi-Fi i LTE, dla nich to wszystko jest "Internet bez kabla". A
    światłowód to znaczy bardzo szybko i nowocześnie.
    Jak Atlantis nie mieszka w tamtym miejscu i zna okolicę bardzo zgrubnie,
    to może nie pamiętać, gdzie i jak wysokie drzewa rosną.

    yabba

  • 63. Data: 2020-12-07 23:21:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    tego w miarę rozwijania się tematu dokładane są kolejne stopnie trudności. Opis

    Jesteś stetryczałym staruchem z Łodzi który nie ma opcji pomocy. Nie
    masz nawet podstawowego pojęcia o propagacji sieci WiFi (2-5GHz) w
    zakresie sprzętu i anten. Nie znasz fizycznej lokalizacji Atlantisa i
    przeszkód terenowych w postaci obiektów, wysokości itp. Brak tobie
    wiadomości w zakresie możliwości korzystania z operatorów GSM czy
    możliwości załatwienia sprawy w sposób "dogadania" się z podwykonawcą
    dla Orange (sieci kablowe). Jesteś PiSdzielcem :] czas umierać Zenuś.
    Grupy dyskusyjne są po to, żeby się wspierać i dyskutować. Skoro uznałeś
    że nie będziesz wspierał, to WYPIERDALAY :] Na smętasz najlepiej :)
    Twój czas minął.
    HOWGH.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 64. Data: 2020-12-07 23:53:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 23:22:08 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > GAZ PIEPRZOWY WYRAZEM TROSKI O ZDROWIE OBYWATELI
    Zdążę się przeziębić na twoim marnym pogrzebie chuju oddany.

  • 65. Data: 2020-12-08 00:05:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 22:47:29 UTC+1 yabba napisał(a):

> [...]
    > Jak Atlantis nie mieszka w tamtym miejscu i zna okolicę bardzo zgrubnie,
    > to może nie pamiętać, gdzie i jak wysokie drzewa rosną.

    Tym się różnimy że ja widzę to czego inni nie widzą. Do tej pory miał internet na
    kartę. Najchujowszy jaki istnieje i do tego najdroższy. I nagle przez naukę przez net
    ilość danych wzrosła tysiąc razy. Chociaż przed nauka ciągnęli przez net pracę zdalna
    , jakis abonament filmowy, grali itp. i to wszystko przez net na kartę. Oczywiście da
    się to robić ale trzeba mieć martwicę mózgu. Ewentualnie liczyć że będzie zabawa jak
    się takich co biorą temat na poważnie zdiagnozuje że mają martwicę mózgu. Zaraz
    dzieci idą do szkół i całe bicie piany poszło psu pod ogon. Czy był chociaż jeden
    taki co by napisał że nauka przez net musi się skończyć i że będzie to stosunkowo
    szybko i nie ma co sobie dupy zawracać i zostawić tak jak jest.

  • 66. Data: 2020-12-09 12:16:04
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    taki co by napisał że nauka przez net musi się skończyć i że będzie to stosunkowo
    szybko i nie ma co sobie dupy zawracać i zostawić tak jak jest.

    OK, rozumiem Twoją frustrację, że nie rozumiesz o co chodzi w tej
    dyskusji. Może patrzysz pod złym kątem na tą sprawę i widzisz sprawy
    mniej ważne, pomijane przez innych, a nie zauważasz istoty problemu?
    Nie martw się, jeśli nie potrafisz pomóc w tej sprawie i znaleźć
    rozwiązania. Na pewno w końcu trafisz na jakiś obszar wiedzy, w którym
    mógłbyś wykazać się swoimi kompetencjami.
    Powodzenia!

    yabba

  • 67. Data: 2020-12-09 12:39:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 17:31 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ty nie masz pojęcia. Komuś wystarczał do tej pory net na karte i szkoła
    > dokłada tyle że potrzebny jest super hiper szybki z brakiem limitu.
    > Kupy, żeby nie powiedzieć gówna, to się nie trzyma.

    W moim przypadku wygląda to tak:
    Średnio moje dzieciaki (7 klasa i 2 liceum) na naukę zdalną zużywają
    40-50GB/miesiąc/osobę
    Sama nauka, syn musi mieć obowiązkowo zawsze włączoną kamerkę i mikrofon,
    córka tylko na wybranych lekcjach.
    Telefon syna (na którym ogląda jutuba i inne tiktoki) to średnio
    50GB/miesiąc
    Telefon córki (facebook, mesenger, instagram i inne pierdoły) 30GB/miesiąc
    Laptop syna - poza nauką to dodatkowe 10-20GB
    Laptop córki - poza nauką to dodatkowe 30-50GB
    Xbox syna - 10-15GB/miesiąc
    Netfilix - (ogląda tylko córka) - 30GB
    Moja praca zdalna, jestem z IT (VPN od 7 do 19, zoom) - to
    100-150GB/miesiąc
    Łącznie co miesiąc mam w statystykach 400-500GB. Nie robię żadnych
    backupów na tym łączu.

    TG

  • 68. Data: 2020-12-09 18:04:25
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 09.12.2020 12:39, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Xbox syna - 10-15GB/miesiąc

    To i tak nieźle. Z doświadczenia wiem, że współczesne gry potrafią
    nieraz zażądać sobie ściągnięcia kilkudziesięciu GB "aktualizacji" zaraz
    po włożeniu nośnika. Współczesne tytuły rozrosły się do tego stopnia, że
    na pojedynczym nośniku BD już się nie mieszczą, a żadne studio nie chce
    się bawić w lata dziewięćdziesiąte i żonglowanie krążkami podczas gry
    czy chociażby instalacji.
    Z drugiej strony trochę szkoda - stare gry na N64 czy PSX mogę odpalić w
    każdej chwili. Współczesne staną się niegrywalne nawet w trybie
    fabuły/pojedynczego gracza, gdy tylko zabraknie serwerów...

  • 69. Data: 2020-12-09 18:11:08
    Temat: Re: (OT) Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-12-09 18:04, Atlantis wrote:
    (ciap)
    > Z drugiej strony trochę szkoda - stare gry na N64 czy PSX mogę odpalić w
    > każdej chwili. Współczesne staną się niegrywalne nawet w trybie
    > fabuły/pojedynczego gracza, gdy tylko zabraknie serwerów...

    Będziemy zmuszeni grać w ŻYCIE.

    W.

  • 70. Data: 2020-12-09 18:31:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 18:04 Atlantis <m...@w...pl> pisze:

    > To i tak nieźle. Z doświadczenia wiem, że współczesne gry potrafią
    > nieraz zażądać sobie ściągnięcia kilkudziesięciu GB "aktualizacji" zaraz
    > po włożeniu nośnika.

    Xbox to sprytne urządzenie - np. sprawdziłem dzisiaj i od 2 do 6 rano
    pobrał prawie 4GB.
    Syn od 17-tej gra i w tym czasie (1,5h) poszło 280MB.
    Czasami są piki i w miesiącu idzie 60-80GB, czasami sporo mniej. Średnio
    miesięcznie u mnie wychodzi tyle co podałem. Jak ktoś ma full gier i gra
    naście godzin na dobę to pewnie i 500GB może pójść na samego Xbox'a.

> [...]
    > każdej chwili. Współczesne staną się niegrywalne nawet w trybie
    > fabuły/pojedynczego gracza, gdy tylko zabraknie serwerów...

    Prawda, wszyskie gry syna są kupione online, jedynie na jakieś fify ma
    płytki.

    TG