eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • X-Received: by 2002:a05:620a:1249:: with SMTP id a9mr10133181qkl.471.1613284116278;
    Sat, 13 Feb 2021 22:28:36 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a05:620a:1249:: with SMTP id a9mr10133181qkl.471.1613284116278;
    Sat, 13 Feb 2021 22:28:36 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.1
    60.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-
    groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 13 Feb 2021 22:28:36 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <60285caf$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
    References: <0...@g...com>
    <s09gjk$vmit$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <s09k89$1i5v$1@gioia.aioe.org>
    <60285caf$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    From: - <s...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 14 Feb 2021 06:28:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761779
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 13 lutego 2021 o 17:11:45 UTC-6 LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 13.02.2021 o 23:35, Desoft pisze:
    > >
    > >>> Szukam informacji jak wyglada napiecie na klemach akumulatora w
    > >>> zaleznosci od temperatury i stopnia naladowania.
    > >>
    > >> Jakoś pewnie wygląda, ale jakie to ma znaczenie bez obciążenia
    > >> akumulatora? Ciebie interesuje to, czy jego wydolność prądowa
    > >> wystarcza do spełnienia założonej funkcji, tj. rozruchu pojazdu. Nie
    > >> sądzę, by istnała prosta zależność prądu od napięcia. W pełni
    > >> naładowany akumulator 1Ah będzie miał to samo napięcie, co akumulator
    > >> 120Ah, a prąd da znacznie mniejszy.
    > >
    > > Jedynie słuszną metodą jest pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatora,
    > > co bezpośrednio przekłada się na prąd rozruchu.
    > > I są takie mierniki.
    > > Można domowym sposobem zrobić pomiar napięcia najlepiej dźwiękowy.
    > > Jeżeli podczas odpalania napięcie spadnie za dużo, to zacznie piszczeć.
    > > Ustawienie progu zadziałania, to moment kiedy zacząć się bać.
    > >
    > Moim miernikiem jest rozrusznik :] Nie muszę nawet otwierać maski a
    > zwyczajnie mam pamięć słuchową i usłyszę czy zdycha czy ładnie kręci.

    Zapraszam tutaj :)

    Zareczam ci ze moj nowy aku ci podpadnie jako podejrzany przy tych -27 ktore dzis
    byly.
    Bo nowka aku, podladowana w nocy w trakcie dnia (godzina 15) przy ugrzanym silniku
    krecil rozrusznikiem jakby mial zaraz wyzionac ducha. Chcesz? Nagram ci filmik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: