eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)? › Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń
    (osobowe)?
    Date: Mon, 1 Mar 2021 10:31:38 +0100

    W dniu 01-03-2021 o 10:18, T. pisze:

    > Teraz trochę próbuje - nie bez sukcesów - Dacia ze swoimi autami
    > przebijać się ceną przy niezłym wyposażeniu i jakości.

    Ale miałeś Dacię, czy tylko ze zdjęć tak Ci się wydaje?
    Bo ja miałem i zdjęcia to jedyne miejsce, gdzie wygląda ona podobnie do
    innych samochodów.
    W przypadku wyższych modeli cena już też robi się podobna, ale jakość i
    jakość wykonania już nie.

    Daje to wymierny
    > skutek - firma jest wysoko w statystykach. Ale pewnie Renault przykręci
    > śrubę, bo np. nowe Sandero kanibalizuje Clio. Natomiast duże szanse ma
    > Spring - będzie to chyba najtańsze auto elektryczne o porównywalnych z
    > innymi osiągach.

    Chyba nie sprawdzałeś jej parametrów, jeśli tak twierdzisz.
    Jej cena po doposażeniu do podobnych poziomów, nie bardzo się różni od
    cen innych maluchów.