  • Data: 2011-05-06 08:10:27
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 09:05, Icek pisze:

    > A problem z inwentaryzacją wykryłem wczoraj po rozmowie z Panią Prezes.
    > CHodzi o to, że UKE nie przewidziało, że mogą być operatorzy niemałych
    > rozmiarów, którzy nie mają inwentaryzacji.
    >
    > Bo czas 30 dni jest dobry aby dostosować posiadane dane do wymagań UKE
    > ale to już za mało aby dokonać inwentaryzacji.

    Pomijajac sposob przeprowadzenia inwentaryzacji, ktory uwazam za fatalny
    i obarczam za to tylko i wylacznie UKE, jednego nie moge zrozumiec w
    Twoim poscie - naprawde uwazasz ze inni ISP nie maja systemu
    paszportyzacyjnego w formie elektronicznej? Rozumiem jakis wyjatek
    (chyba o Tobie pisze skoro sie przyznajesz), ale jak w dzisiejszych
    czasach mozna nie wiedziec co gdzie i jak jest polaczone?
    Piszesz ze nie masz tego w formie elektronicznej - to jak? Robisz
    zapiski na kartkach i pozniej odczytujesz z nich, kto gdzie jest podpiety?
    Sorka, ale to mi sie w glowie nie miesci by w dzisiejszych czasach
    prowadzic ten biznes bez systemu zarzadzajacego i paszportyzujacego.
    I nie pisze Tu o jakichs rozbudowanych systemach za ogromna kase, ale
    istnieja darmowe systemu, z ktorych wyciagniecie danych jak juz pisalem
    trwalo 2 tygodnie, ale udalo sie na tyle na ile bylo to realne w tak
    krotkim czasie.
    Ps. I nie uwazaj powyzszego jako atak na Twoja osobe, bo uwazam ze
    dobrze ze robisz piszac tutaj czy do UKE probujac wyjasnic watpliwosci i
    ukazujac ze niektorzy urzednicy (nie wiem kto Tobie odpisywal) sa
    typowymi "urzedasami". Starajmy sie jednak pisac racjonalnie.
    Ja po pierwszych bezskutecznych mailach bez odpowiedzi na samym poczatku
    poddalem sie i niestety "odbebnilem" raport tak samo jak "wielcy".
    Zacisnalem zeby, przeczytalem ustawe, rozporzadzenie, instrukcje i
    poslalem to co trzeba bylo majac znowu zludne nadzieje ze moze w
    przyszlosci swiat bedzie lepszy.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno