  • Data: 2022-08-03 13:08:07
    Temat: Re: ostrzenie noza
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 3 August 2022 at 13:01:55 UTC+2, Wiesiaczek wrote:

    > Oczywiście, że nie zauważy od razu.
    > Ale żadna geometria nie zmieni tego, że po tygodniu używania nóż
    > zrobiony ze zwykłej blachy stępi się.
    > Takie noże są w sklepach i kosztują grosze.
    > Nierdzewka ładnie wygląda i dlatego dobrze się sprzedaje, ale nóż nadaje
    > się w zasadzie do użytku jednorazowego. Trudno nawet go ponownie naostrzyć.
    > Dlatego nóż ze stali węglowej dobrze naostrzony (mam takich kilka) służy
    > u mnie już ponad dwa lata bez ostrzenia i w każdej chwili mogę nim
    > ukroić plasterek pomidora lub cokolwiek innego.
> [...]
    znów ten spam reklamowy
    gdy wysokiej jakości , duże noże kuchenne ze stali nierdzewnej kosztują 5zl
    i nie wymagają ostrzenia przez miesiące.

    Ktoś nakupił tanich chinskich ostrzaałek do noży po 50 centów a usiłuje sprzedac po
    100żl
    i wymyśla niestniejące problemy.

    Nie sa produkowane noże ze stali węglowej, gdyż ostrze jest kruche, a zatem
    niebezpieczne

    Ze stali węglowej są produkowane bity, wiertła
    i każdy widzi , że sa twarde , ale kruszą się.

    A zgodnie z normą, ostrze noża nie może się ukruszyć, a może elastycznie się ugiąć

    bo nóż kuchenny to nie narzędzie ślusarskie, a narzędzie gospodarstwa domowego, do
    codziennego użytku.

    Ok./
    Kupię znów te duże noże kuchenne i 2 rozdam, za najgłupszy i najmądrzejszy tekst o
    nieostrzeniu noży