  • Data: 2017-09-23 20:45:26
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik JaNus napisał:

    > I zdecydowanie bym *nie* rezygnował z filtra węglowego (przedłuży on
    > żywotność innych pod-filtrów), jonizatora, zaś nawet dodatkowo
    > zażyczyłbym sobie jeszcze tzw. "magnetyzer".

    Jak czytam aukcje, nie wiem czy jestem głupi, czy może technika tak pędzi
    do przodu.

    WTF pkt. 6
    jonizator i "promienie FIR" (wygoglałem, chodzi o IR)
    ten jonizator trąci fantastyką, czytam i ni chu chu nic nie kumam.
    Aż mnie zaciekawiło i poszperałem co to jest, takie coś wyskoczyło:
    http://www.eco-factory.pl/bioceramiczny-wklad

    Cud, skumulowali promienie IR które można oddać w czasie przepływu wody,
    chyba tak należy rozumieć opis?:)