  • Data: 2021-08-24 16:39:21
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: Maciek Godek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 24 sierpnia 2021 o 11:19:51 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Sztuka dla sztuki. Więcej czasu spędzisz na głowieniu się co
    > wklepać żeby zadowolić gita niż na pisaniu kodu. Proponuję
    > zainteresować się klasycznym svn-em, w codziennym użyciu ogarniesz go
    > czterema poleceniami:
    >
    > svn up (zaciągnij najświeższy kod projektu)
    > svn diff (porównaj mój lokalny kod z ostatnim commitem)
    > svn st (zobacz które pliki lokalne są inne od tych w repo)
    > svn commit (zapisz moje zmiany)
    >
    > Nie mówię przy tym, że git jest zły - jest po prostu bardziej
    > skomplikowany, zarówno w swojej koncepcji jak i użytkowaniu. Pozwala
> [...]

    svn już raczej odchodzi do lamusa.
    podstawowy workflow gita nie jest bardziej skomplikowany.

    w jednoosobowym projekcie to zupełnie bez znaczenia, natomiast jeżeli projekt się
    rozrasta, svn staje się długiem technicznym, bo operacje scalania ze sobą zmian od
    różnych osób stają się niebotycznie skomplikowane.

    serio.

    nawet humaniści korzystają z gita przy kolaboracyjnym pisaniu książek.
    przy svnie taka współpraca byłaby mocno utrudniona.