-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: WW <w...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Gdzie powinna być wyciągarka?
Date: Tue, 9 Feb 2016 13:20:06 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <n9cli4$kff$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.45.13.158
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1455020420 20975 185.45.13.158 (9 Feb 2016 12:20:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2016 12:20:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
X-Mozilla-News-Host: news://news.toya.net:119
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576527
[ ukryj nagłówki ]Witam
Mam pytanie do znawców tematu.
Gdzie powinna być zamontowana wyciągarka w samochodzie poruszającym się
czasem w trudnym terenie?
Odpowiedź wydaje się oczywista na pierwszy rzut oka, bo wszystkie
samochody mają ją z przodu.
Czy na pewno?
Moim zdaniem jest to wpływ samochodów przygotowanych do rajdów typu
off-road. Tam jest ona z przodu, bo celem zawodnika jest jechać do
przodu za wszelka cenę.
Jednak w normalnym użyciu wydaje mi się, że jeśli samochód w coś wjechał
lub się zakopał, to rozsądniej jest wyciągać go do tyłu. Wszak mamy
pewność, że w tym kierunku możliwość jazdy będzie się polepszała z
każdym metrem. Natomiast, nie wiemy, jak daleko do przodu sięga błoto
czy kopny piach, w którym ugrzęźliśmy.
Przykładowo, jednostki pływające ściąga się z mielizn zawsze w kierunku,
z którego na mieliznę wpłynęły, bo wiadomo, że tam woda jest coraz głębsza.
Są jeszcze pojazdy wojskowe, ale tam działają one w grupie i wyciągarka
z przodu jest zasadna, bo kolejny pojazd wyciąga do tyłu tego, który
ugrzązł.
Podsumowując, wydaje mi się, że w samochodach użytkowych sprężarka
powinna być raczej z tyłu a nie z przodu.
Mam racje czy się mylę?
Pozdrawiam
WW
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.16 13:34 Agent0700
- 09.02.16 13:47 Adam
- 09.02.16 14:05 RadoslawF
- 09.02.16 15:35 Adam
- 09.02.16 17:22 WW
- 09.02.16 17:23 WW
- 09.02.16 17:26 WW
- 09.02.16 17:32 WW
- 09.02.16 21:52 Wiwo
- 09.02.16 23:29 Adam
- 09.02.16 23:36 Adam
- 10.02.16 01:09 RadoslawF
- 10.02.16 01:11 RadoslawF
- 10.02.16 01:32 Wiwo
- 10.02.16 10:10 WW
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=