eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie powinna być wyciągarka? › Gdzie powinna być wyciągarka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: WW <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gdzie powinna być wyciągarka?
    Date: Tue, 9 Feb 2016 13:20:06 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <n9cli4$kff$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.45.13.158
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1455020420 20975 185.45.13.158 (9 Feb 2016 12:20:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2016 12:20:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    X-Mozilla-News-Host: news://news.toya.net:119
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576527
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanie do znawców tematu.
    Gdzie powinna być zamontowana wyciągarka w samochodzie poruszającym się
    czasem w trudnym terenie?
    Odpowiedź wydaje się oczywista na pierwszy rzut oka, bo wszystkie
    samochody mają ją z przodu.
    Czy na pewno?
    Moim zdaniem jest to wpływ samochodów przygotowanych do rajdów typu
    off-road. Tam jest ona z przodu, bo celem zawodnika jest jechać do
    przodu za wszelka cenę.
    Jednak w normalnym użyciu wydaje mi się, że jeśli samochód w coś wjechał
    lub się zakopał, to rozsądniej jest wyciągać go do tyłu. Wszak mamy
    pewność, że w tym kierunku możliwość jazdy będzie się polepszała z
    każdym metrem. Natomiast, nie wiemy, jak daleko do przodu sięga błoto
    czy kopny piach, w którym ugrzęźliśmy.
    Przykładowo, jednostki pływające ściąga się z mielizn zawsze w kierunku,
    z którego na mieliznę wpłynęły, bo wiadomo, że tam woda jest coraz głębsza.
    Są jeszcze pojazdy wojskowe, ale tam działają one w grupie i wyciągarka
    z przodu jest zasadna, bo kolejny pojazd wyciąga do tyłu tego, który
    ugrzązł.

    Podsumowując, wydaje mi się, że w samochodach użytkowych sprężarka
    powinna być raczej z tyłu a nie z przodu.

    Mam racje czy się mylę?

    Pozdrawiam
    WW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: