    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 5 Oct 2015 16:36:28 -0700 (PDT)
    Subject: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    From: s...@g...com

    Z tym "pośmianiem" to trochę tak na wyrost, bo nie ma nic "do śmiacia". Byłem w
    zeszłym tygodniu u Rodziców i z ciekawości wyklikałem pilotem Disco-Very. Odmian tych
    "disco" jest trochę. Natywne, znaczy się zwykłe gdzie pokazują jak np. kilku facetów
    zbiera ze śmieciowiska śmieci i robi z tego... w zasadzie wszystko co nadaje się na
    wy..rdolenie tego zaś na śmietnik.

    ŁOłł !! Mamy jeszcze Science Disco Very Channel!! Hmmm, by się wydawało kanał
    popularnonaukowy, powinno być ciekawe.. Nic bardziej złudnego !!

    W zeszłym tygodniu zawijali o konstrukcji A380. Temat cholernie ciekawy!!

    I nagle słyszę o "WingLED'ach". Wiem co to są (ale to do Pani Nędzy są Winglets a nie
    LED'y), wiem jak ma to wpływ na aerodynamikę, i ostatecznie wiem, że są to
    skrzydełka/skrzydliki ( po angolsku WINGLETS ).

    Czyżbym się przesłyszał? Z uwagą słucham lektora dalej.. Niestety Nie, nie
    przesłyszałem się :(( Lektor dalej p...li głośno i wyraźnie o Wing-LED'ach..

    W innym programie Disco-Very też fandzolili o pewnej lotniczej katastrofie.
    Katastrofa była spowodowana błędnym odczytem. Czego? Altimetra, w/g Disco - Very.
    Nawet nie chcę myśleć jakby geniusze z tej stacji przetłumaczyli (w kontekście
    awiacji) "Rotate".

    Czyż do Pani Nędzy nie stać ich na autoryzowanie tłumaczeń przez byle absolwenta
    Wyższej Szkoły Zawodowej? Biorąc tanich durni za tłumaczy, przerywając program co
    chwila reklamą podpasek i biorąc od abonamentów kasiorę abonencką robią se z owych
    jaja.

    Ja tego nie mam, miał nie będę, zwracam ino uwagę. Nie moje siano, róbta co chceta,
    ino nie marudzić że Was rzydy okradają.

    Zrezygnować z CNN,BBC, Disco-wuj wie co, itp... !!