  • Data: 2019-11-09 06:58:06
    Temat: Re: 4k, kabel hdmi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    Obejrzałem sobie dokładniej oryginalny, krótki kabelek, który przyszedł
    z tym Sony i tam stoi jak wół 4k60. No ale wcześniej wpinałem go do 2ch
    różnych gniazd do tego samsunga i była dupa. Ale, co tam, wpiąłem w
    trzecie (HDMI3) i nagle zrobiło się 4k. Jakiś tryb input plus był
    wyłącznie zaznaczony w setupie dla hdmi3... Zamieniłem ten krótki
    kabelek, na 15m, którego używałem do 3D i cud, też 4k (wczoraj też nie
    działało). No to idźmy dalej, podłączyłem wszystko przez przełącznik
    (switch) 4k, no 4i jest ponownie k statycznie i 1080 na BD. Wywaliłem
    przełącznik i teraz w ogóle nie może złapać sygnału, bo Samsung wykrył
    BD i optymalizuje co by mi enhans UHD ekspirjens. No to znowu krótki
    kabel i znowu działa. Nosz k... to się robi coraz bardziej
    skomplikowane, ale przynajmniej coś działa i wydaje się powtarzalne. Oj
    czuje, że się napocę, zanim to wszystko zadziała.

    --
    Marcin