  • Data: 2019-11-09 15:54:48
    Temat: Re: 4k, kabel hdmi
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    w artykule <news:OzsxF.5760$jg2.972@fx08.ams1> pisze:

    > Nosz k... to się robi coraz bardziej
    > skomplikowane, ale przynajmniej coś działa i wydaje się powtarzalne. Oj
    > czuje, że się napocę, zanim to wszystko zadziała.

    W ramach przypomnienia dorzucę parę możliwości:

    1. Gdzieś masz paprochy na stykach, a pominąłeś etap czyszczenia wtyczek i
    gniazdek. Użytkownicy USB-C z pewnością tu coś doradzą, niektórzy z nich
    mają to na co dzień...

    2. Niby to wszystko jest od dawna plug-and-play, ale czasem zmienia się w
    plug-and-pray, bo w pamięci pozostają zapisane jakieś śmieci i trzeba coś
    resetować. Choćby nawet producent przewidział oficjalny sposób resetu,
    przydać się może odłączenie wszystkich urządzeń od prądu.

    > Samsung wykrył BD i optymalizuje co by mi enhans UHD ekspirjens

    To właśnie typowe dla PnP - urządzenia i porty mają swoje identyfikatory,
    więc
    zmiana sposobu podłączenia oznacza wybór wcześniej zapisanej konfiguracji
    albo konfigurowanie na nowo, jeśli wcześniej takie zestawienie się nie
    pojawiało. Śmieci mogą być i w zapisie wcześniejszej konfiguracji, i w
    każdym module, który ma swoją pamięć, niekasowaną przez szybki restart.
    Dlatego czasem trzeba wszystko porozłączać, potem odłączyć od prądu i zacząć
    od nowa, przechodząc przez etap pełnego wykrywania i konfigurowania.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)