    From: "HF5BS" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ałdjowódó...
    Date: Tue, 9 Apr 2019 18:56:48 +0200

    "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> wrote in message
    news:bf051ed7-7ce8-4d06-ad8d-080c14e594e8@googlegrou
    ps.com...
    > Hmm, ja puszczam synkowi lata 80-te, a nawet 70-te i 60-te,
    > ale na wieży, przesyłając przez bluetooth z youtube'a na tablecie.

    Zapozna się z historią.

    > Może profanuję?

    IMO nie. Masz jakiś sprzęt, służy on m.in. do słuchania. Więc wykorzystuj
    ten sprzęt. Chore by było, gdyby stał pod szklanym kloszem, aby sie nie
    zakurzył Broń Boże, i nikt nie mógłby go dotykać, a słuchanie z niego muzyki
    nie byłoby jego przeznaczeniem. I tylko wolno by było go podziwiać. Słuchaj
    muzyki, nie sprzętu i będzie dobrze.

    PS. Tyle tałzenów za prostego lampiaka, jak bodajże w pierwszym linku z
    listy, to jest właśnie chore. Wygląd jak pod klosz, części takie, że je na
    Wolumenie w jeden dzień kupię, a w drugi zmontuję i wydam może do 500PLN,
    zapominanie, że ch-ki lamp nie są tak liniowe, ch-ki transformatorów
    także... jakby oczekiwać... Ale mój sprzęt ma grać, a nie kłuć zazdrośników
    w oczy. To, że mu ucieknie ten 1% to co, precież się nie pochlastam. Jak by
    mi ktoś na moją chęć posluchania muzyki barokowej (np.Te Deum
    M.A.Charpentiera, Badinerie, czy Gwiżdżący Chłopiec Bacha, czy klasyka
    klasyki baroku - Kanon D-dur (D-major) Johana Pachelbela (porównajcie z
    Coolio C U when U get there https://www.youtube.com/watch?v=v_9HpLRUpp8),
    słuchacze Jedynki PR mają wstawki na codzień - Cztery Pory Roku Vivaldiego
    to też barok... No więc, jakby mi taki audiowudu chciał zacząć dostrajać
    sprzęt przed odpaleniem, to usłyszałby ode mnie zapewne "stary, przestań sie
    pierdolić z tą maszyna, kladź tę jebaną płytę na patelnię i odpalaj muzykę,
    albo w chuj to wszystko wyłącz, dostroisz sobie poźniej, jak pojdę".
    Lubie rzeczy (bardzo) wysokiej jakości. Ale nie mam, mimo udaru, pierdolca
    we łbie, aby tę jakość osiągać za wszelką cenę. Nie mam zamiaru wstawiać do
    sprzętu zloconych gniazdek, kabli z DIAMAGNETYCZNJ miedzi 99.cztery
    dziewiątki %, kłaść ich na kamiennych podstawkach, zakładac audiofilskich
    bezpieczników, itd. Ponawiam - zglaszam się na ochotnika do podwojnej ślepej
    proby (tylko kosztów nie pokrywam, to obecnie niemożliwe), aby zobaczyc, kto
    i co lepiej oceni. Dojadę w każde miejsce w Warszawie do/z którego będę mieć
    transport.