  • Data: 2017-10-10 21:09:08
    Temat: Re: Arduino - zasilanie z baterii
    Od: ajt <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-10 o 09:09, miumiu pisze:
    > Konkretnie to chce zrobic interwalometr do aparatu fotograficznego, ktory
    > poprzez mruganie dioda IR bedzie uruchamial spust migawki co okreslony
    > odstep czasu.

    Z ciekawości spytam, jaki aparat?
    Kiedyś miałem Nikona D70, który miał sterowanie IR. Problemem było to,
    że jak się aparat przełączyło w tryb wyzwalania pilotem, to cały czas
    był w stanie czuwania, tzn. aktywny pomiar, wyświetlanie parametrów w
    wizjerze, czyli tak jak po wciśnięciu spustu do połowy, tyle że przez
    cały czas, co skutkowało dość szybkim zżeraniem baterii. Oczywiście o
    wielu godzinach pracy, tym bardziej na mrozie, można było zapomnieć bez
    zewnętrznego zasilania.
    Andrzej
    www.radom.city