  • Data: 2017-10-11 15:53:52
    Temat: Re: Arduino - zasilanie z baterii
    Od: a...@m...uni.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    a...@m...uni.wroc.pl wrote:
> [...]

    Jeszcze dla konkretnosci: zmierzylem pobor pradu przez Leonardo,
    Pro Mini 5V i Pro Mini 3.3V (wszystkie od Chinczykow, wiec czesci
    moga byc nieoryginalne). Zasilane z baterii 9V przez koncowke
    Vin (Leonardo) i Raw (w Pro Mini):

    Leonardo 44mA
    Pro Mini 5V 19.4mA
    Pro Mini 3.3V 14mA

    Program byl przypadkowy, co akurat bylo wgrane, ale wynik nie
    powiniem mocno zalezec od programu (na pewno zaden nie probowal
    niczego by oszczedzac energie). Oprocz procesora to rowniez
    obejmuje LED-y, stabilizator i w Leonardo wzmacniacz operacyjny.
    Stabilizator w Leonardo to AMS1117 ktory dla siebie potrzebuje
    rzedu 5mA. Na obu Mini byl miniaturowy stabilizator ktory moze
    byc bardziej oszczedny.

    --
    Waldek Hebisch