  • Data: 2017-10-12 07:30:01
    Temat: Re: Arduino - zasilanie z baterii
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ajt" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:orj5sl$n7$1@news.icm.edu.pl...

    > Z ciekawości spytam, jaki aparat?
    > Kiedyś miałem Nikona D70, który miał sterowanie IR. Problemem było to, że
    > jak się aparat przełączyło w tryb wyzwalania pilotem, to cały czas był w
    > stanie czuwania, tzn. aktywny pomiar, wyświetlanie parametrów w wizjerze,
    > czyli tak jak po wciśnięciu spustu do połowy, tyle że przez cały czas, co
    > skutkowało dość szybkim zżeraniem baterii. Oczywiście o wielu godzinach
    > pracy, tym bardziej na mrozie, można było zapomnieć bez zewnętrznego
    > zasilania.

    Znam problem. Aparat bedzie mial swoje dodatkowe zasilanie z akumulatorkow
    18650. Aparat to Sony NEX 5n. Nie ma mozliwosci podpiecia zadnego wezyka
    spustwego. Jedyna mozliwosc uruchomienia migawki to pilotem na podczerwien.
    Niemniej widzialem kolesi na YT ktorzy rozkrecaja ten aparat na pierdylion
    czesci i wyprowadzaja na zewnatrz kabelki od przycisku spustowego, ale to
    mnie przerasta, za duzo tam precyzyjnych elementow ktore mozna uszkodzic :)
    Sam aparat bardzo fajny do "timelapse" bo wszystko mozna ustawiac recznie.

    Pzdr