  • Data: 2019-11-09 14:59:53
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Nie jest, przecież jest akcja przywoławcza. I to nie jest wina
    > WSZYSTKICH silników, tylko z poszczególnej partii. Inne działają
    > poprawnie. Przypominam, że oni akurat dopiero się uczą. Wszyscy się
    > DOPIERO uczą EV. Dla odmiany taki VW wpisuje w instrukcję że silnik
    > może spalić litro oleju na 1000km i ma w nosie.

    Nie tylko VW chyba... Tylko ze ich silniki naprawde tyle biorą.
    co gorsza czasem jest to objaw awarii (patrz zacierajace sie siliniki 2.0
    np w transporterach) a czasem "tak ma byc"...
    W obu przypadkach VW wypina sie na klientów, co dodatkowo budzi moj lekki
    smiech i politowanie (ze jeszcze tych klientów maja...)

    Kiedys dystrybutor Gianta w Polsce olewał klientów i spuszczał na drzewo
    reklamacje z pekajacymi ramami.
    Od tego czasu kupowałem kilka rowerów, przy kilku innych doradzałem -
    własciwie trudno zliczyc ilu klientów zniecheciłem do tej marki.
    A VW trzyma sie dobrze. Pewnie dlatego ze to das auto :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,